ساعت شمار

 رفتم تماشای آتش بازی باران آمد باروت ها نم برداشت*

 


من امروز برای آوازی سر دادن هاست که بیدار روبروی آیینه تمام قد علم کردم!

و دنبال رویاهای کودکی که بعد از این همه سال خواب - رفته اند- می گردم

و روی تخت تنها جای گرمی باقی مانده که بوی نا گرفته است!

- تغییر یکنواختی هم تغییر است

- به چه شرطی؟

دریا خاکستری بود از این همه سیگاری که می کشند رویش ...د.ود

هه ...دود هم از دیوار بالا می رفت و حتی از من هم سبکتر بود.

دیوار زندگانی انسان دری نداشت که چاله باران شد!

     (قدیسه های باکره ی بند زده)  

خواب جواب سوالم بود.

رنگ خاطره بود.... سیاه نه! قرمز نه! سفید نه! اما نارنجی

رنگ موهای جدیدم!

 

  پوست پوست از انداختن!

نظرات 7 + ارسال نظر
حمیذیان سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.narvaan.blogsky.com/

وبلاگ قشنگی دارین

ری را پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:15 ب.ظ http://rirayeheshgh.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین امیدوارم که موفق باشین
بای

شب قطبی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://shabeghotbi.blogsky.com

گز میکنم خیابانهای چشم بسته از بر را!
میان مردمی که حدودا مخرند و
حدودا می فروشند!
در بازار بورس چشمها و پیشانی ها....
و بخار پیشانی ام
حیرت هیچ کس را بر نمی انگیزد...........

دود از من هم سبکتر است....منم خودمو دود کردم کشیدم و تمام شدم.
بودنت و حضورت همیشه خوشحالم میکنه
در ضمن مرسی که غلط هامو گرفتی...دلم نخواست تصحیحش کنم...
بیا ..بمون...باش!!

A.r.d.m.m.b.a.r.g. پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ق.ظ

Salam
khoobi? man kheily vaghte ke bazi mavaghe be bloge shoma sar mizanam,mikhastam bebinam neveshtehat az khodete ya az kesi ya ketabi elham migiri? chon man yejooraee baram neveshtehat soal shodan,shayadam man nemitoonam manzooreto befahmam va in ke bebinaam didgahet az zendegi va doro atraf chie ?!!!!1 khoshal misham javabamo bedi ,.man felan emailam kharabe age toonesty hamin ja javabamo bede shayad in soale kheilyaye dige ham bashe ke bekhan bedoonan tavanayeet to neveshtan az kojast,bazam merci ke in neveshtehaye ghashango khalgh kardi,barat arezooye movafaghyat mikonam,montazere javabetam hastam:_)

A.r.d.m.m.b.a.r.g. پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ

dobare salam
mikhatam bebinam keya online mishi ke man montazere javabe soalam basham!!!!! va

یک ناشناس سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://heartnotes.blogsky.com

پوست از پوست انداختن؟
آّه که این رسم روزگار هرگز از خاطره زندگی بیرون نمی رود.
و ما آدمیان باید تا ابد داغ این پوست از پوست انداختن ها را بچشیم و چه قدر تلخ است آنگاه که کسی را می بوسی و او در عوض آتشین بوسه اش تو را با شراب نگاهش و سم کلماتش می کشد و فقط به یک دلیل:
پوست از پوست انداختن!
موفق باشی دوست خوبم
ممنون به خاطر محبت ات
یک ناشناس

maliheh چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:51 ق.ظ http://hichestan-e-man.blogsky.com

az oon jayo ke saheban e sabk cmnt haye zibayi gozashtan ma dige chizi nmigim bgan guf dad. mamnoon ke omadi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد