بوی شاش و قهوه



تصویری گنگ از کودکیه سر در گم خودم که در اضطراب آینده حرام شد و بعد از ۱۰ سال جهش ، برابر  هیچ بر سرم فرود آمد.

بوی شاش و قهوه از لابلای وجودش استشمام می شد ...

فقط من بودم و من انگار!!

عجیب بود انگار زیر آفتاب ، مولکول‌های  ادرار‌های دیشب و قهوه‌های بعد از سگ مستی ، می لولیدند.

نمیدانم هوای کجا ؟! هرجا که برم هوای جایی دیگر دارم.

هوایی شدم یا سر سرما ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

بعد از بیست سال نه ده سال

khodAM جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

10 sale migzare akhe ... nemidonesty?

شازده خانوم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsk.com

هرجا که بروم هوای جای دیگر دارم....
چقدر خوشحالم از دیدار دوباره ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد