خدا



فکر می کردم خدای من مرده باشد 

خدایی که گاهی به  فکر من هم بود! 
ولی امشب یقین دارم که خدای من مرده ..
 ترجیح می دهم مرده باشد چون این بهترین دلیلش برای نبودش است .
ترجیح می دهم مرده باشی چون این بهترین دلیلت برای نبودنت است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
kashkol جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

mimiramat az tanhaieee

________ یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

تو که خوب بازی می کردی .......تو که می بردی حتی وقتهایی که بازی می کردی از بس بد ......
تویی که تنها سفر نمی کردی جز با باد ........
تو همانی که قلب بند میزدی و دیگران ........
تو که از بس خوب تاب تاب بازی می کردی .......
تو که باران بودی نه سیل ......
تو راست می گفتی ،هرجا که می رفتی ، هوای جایی دیگر داشتی ......
تو که نا کجا آباد را می شناختی ....... آیا در نا کجا آبادی که هستی بوی هل و دارچین هم هست ؟
به یاد زیبا ترین ماهی که زیر آب سوخت ....
تو برنده ای ........ به بازیهابت ادامه بده ......... خدایت هم هست و ......

kashkol سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ق.ظ

یکی رید از بس گفت دیگری بازی می کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد