هی هو



من دایره هستم
دایره ای دوار گرد خودم
من صوفیم
می چرخم و می چرخم
با خود سلوک می کنم و به معبود می رسم
من کائناتم
من خود معبودم ، معشوقم ، مشهودم ، مغلوبم 
دیوار می کشم ،گردِ دیوارم
سیگار می کشم ،فریاد می کشم
داد می کنم ، بیداد می کنم 
هی هو می کنم 
هی هات می کشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://programmer-diaries.blogsky.com/

سلام
وقتی نوشته های وبلاگت رو خوندم ، ترسیدم.
ترسیدم از اینکه چی شده که انقد از همه چیز و همه کس زده شدی.
قشنگ مینویسی اما حیف که ناراحتیات نمیذارن خوبیهارو هم بنویسی.
توی یه وبلاگ نوشته بودی ، زندگی پرشده از چرندیاتی به نام عشق، فکر کنم مال خیلی سال پیشه این کامنتت.
کنجکاو شدم و اومدم بهت سر بزنم.
به منم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد