جرئت یا جرات



حالا می توانم  با جرات بگویم  تمام دختر های چاق مهربونن ، تمام رویاهای من پوچن و بعد از کندن ۱۰ موی سپید تمام موهای سرم سیاهن .

 

حقیقت مجازی یا ابراز امیال درونی به دیوار یا سنگواره ی نمادینه ی دروغین  از خودت گوشه ی اتاقت ، حیوانی موذی  که از آن بالا و پایین می شد برای امرار معاش یا  شاید ایجاد وحشت و رُعب  ...

نه مثل رب های بازاری ، آن هم بازارهای پیچ وا پیچ و دخمه مانند با سقف های فیروزی که شاید ادای آسمان را در می اوردند یا سینه های لخت زنان چاق که شاید نمادی از بهشت بود ، چه بهشت مهربانی با تمام دختر های چاق قرون وسطی 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://LeadAdvertisers1.Blogfa.Com

روش نوین کسب درآمد:
http://LeadAdvertisers1.Blogfa.Com

من میگم . . . پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

سوسو چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ

با ندیدن چند واقعیت تمام رویاهای ما پوچست
گنبد، بلندی آسمان و بهشت مثل شهوت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ق.ظ

بیخیال بابا کدوم شهوت؟ حرف از اینه که بعضی وقتا یه چیزایی می نویسه که همیشه آرزو می کنم تا داغون باشه که بتونه بنویسه. لذت بردم این دفعه جدی جدی.مستقیم و عمودیو افقی و خلاصه بصورت کلی.
من همون همیشگیم.

خودم شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

خوبه یادتون باشه وقتی دارین نظرهاتون رو مینویسین که من حافظیه خوبی ندارم
همیشه همیشگی تازگی داره برام

سوسو پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ق.ظ

هاااا؟

مومو دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

دختر های چاق چه ربطی به رویاهای پوچ شما دارن؟
مگه چاق بودن چه عیبی داره؟ پسر های چاق هم مهربونن حکما.
بعد هم کلا نیاز به پا نوشت داره انگار ...من که نفهمیدم ظاهرا چی گفتی!

amo_keyvan جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

دوست دختر منم چاق نیس تپله ولی مثل تو فکر نمیکنه.بیخیال بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد